2017. december 7., csütörtök

NOTD | Duett Karácsony - Drága szentem, Csengő szól

Sziasztok!

A mai bejegyzésben két manikűrt szeretnék bemutatni, melyekhez az ihletet egy-egy dal adta a Bereczki-Szinetár Duett Karácsony albumról.


Az első manikűrt a Drága szentem című dal ihlette. Kissé bajban voltam, hogy milyen manikűrt készítsek, mert a dal eléggé távol áll tőlem, ezt kedvelem a legkevésbé a lemezről - ennek ellenére ezt is teletorokból szoktam énekelni. :D

Végül nyomdáztam. Nem lett rossz a végeredmény, bár a fotózással kicsit meggyűlt a bajom. Nem is tudom múgy, hogy a bal kezemről miért nem készült kép...



A dal szövegét itt tudjátok elolvasni, illetve az alábbi videóból tudjátok meghallgatni:

A másik dal a Csengő szól volt. Teljesen más manikűr-tervem volt, de ahogy az lenni szokott, az élet áthúzta a számításaimat. Konkrétan 20 percem volt a manikűr elkészítésére. Hirtelen azt sem tudtam, hogy milyen legyen az alapszín, mit készítsek. Végül a párom választott színt, én csak nyomdáztam, aztán másnap fedőlakkal zártam... igen ám, de túl üresnek éreztem, hát fehér tollas-glitteres topperrel megfűszereztem. Így már picivel elviselhetőbb. Igazából ezt a színt nagyon szeretem a körmömön, csak most valahogy nem ilyen mnaikűrt szeretnék viselni. No mindegy, majd holnap remélhetőleg lesz időm ismét alkotni. :)


A dal szövegét itt tudjátok elolvasni, illetve az alábbi videóból tudjátok meghallgatni:

Ismeritek az albumot? Esetleg a dalokat? Hogy tetszik?

Szép estét,
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből